30 Mart 2022 Çarşamba

İsveç’te Üniversite Tercihi Nasıl Olur?

 


İsveç üniversiteleri, sıralamalarda dünyada ilk 1000 üniversite içerisinde yer alır ve İsveç bu anlamda, köklü eğitim kurumlarına sahiptir. Birçok uluslararası öğrenci, üzerinde çok fazla düşünmeden İsveç’teki üniversiteleri içine sinerek tercih etmektedir. Denklik konusunda da diğer ülkelerle hiçbir sorun yaşamayan ülkenin üniversiteleri, devamlı surette kaliteli eğitim veren ve üst düzey öğrenci yetiştirmeyi arzulayan bir eğitim standardına sahiptir.

İsveç’te eğitim almak isteyen kişiler, bu kapsamda kalifiye ve kaliteli hizmet veren eğitim danışmanlığı firmalarından, profesyonel destek alabilirler. Böylelikle İsveç'te yüksek lisans eğitimi konusunda kafalarında herhangi bir tereddüt oluşmaz ve daha güven içinde bir yüksek lisans tercihinde bulunurlar.

İsveç’te Yüksek Lisans Şartları

İsveç’te İngilizce yüksek lisans programı sayısı, 900’den fazladır ve bu programlar farklı disiplinleri içermektedir. İsveç üniversiteleri, öğrencilerini GRE/GMAT testleri olmaksızın kabul ederler. İsveç yüksek lisans programları, tez çalışmasıyla birlikte bir yıl veya iki yıl sürer. Bu durum, 1 yıl içerisinde 60 krediye, 2 yıl içerisinde ise 120 krediye tekabül eder.

Yüksek lisans başvuru aşamasında, üniversitelerce spesifik şartlar belirlenmiş olabilir. Bu şartlara ilişkin, üniversite sitesinden rahatlıkla bilgi alınabilir. Bunun yanında bu alanda hizmet veren profesyonel eğitim danışmanlığı firmalarından da seçilecek olan üniversiteye dair net bilgi edinilebilir. Böylelikle tercih edilecek üniversiteye dair koşullar, daha iyi bir şekilde anlaşılmış olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PUBG: Rekabet Dünyasına Dalın

  PUBG ve PUBG Mobile gibi popüler oyunlar oyun dünyasının vazgeçilmezleri haline gelmiştir. Bu oyunlar heyecan verici savaş deneyimi, det...