14 Ekim 2021 Perşembe

İnstagram Tanıtım Yapamıyorum!

 


İnstagram bazı sebeplerden ötürü sizin tanıtım yapmanıza kısıtlama koyabiliyor. Tanıtım yapmadan önce mutlaka İnstagram topluluk kurallarını okumanız gerekiyor. Topluluk kurallarına aykırı yapılan tanıtımlara erişim kısıtlaması gelir. Terör örgütü tanıtımı yapma, provokasyon içerikli tanıtımlar, illegal ürünlerin tanıtımı, tehlikeli maddelerin tanıtımını yapmaya kalkarsanız, İnstagram size erişim engeli koyar.

İnstagram tanıtım yapamıyorum, hataları çoğu zaman teknik sebeplerden ötürü de olabiliyor. İnstagram platformunda yaşanan bug sorunlarına bağlı tanıtım yapamıyorum, hatası ile karşılaşılabiliyor. Bu tarz durumlar yapılması gereken teknik destek ekibine mesaj atmaktadır. Teknik destek ekibi mesajınıza hızlıca dönüş yapar. Konuyla ilgili sizi bilgilendirir. Aynı zamanda bu tarz durumlardan kaçınmak için İnstagram uygulamasının mutlaka güncel sürümünü indirmeniz gerekiyor.

İnstagram Tanıtım Yapamıyorum Hatası Çözümü!

İnstagram tanıtım yapamıyorum, hatasının çözümü kolaydır. Bu tarz hatalarla karşılaştığınızda yapmanız gereken ilk işlem hesabınıza giriş, çıkış yapmaktır. Eğer ki sorun teknik bir nedenden kaynaklıysa, sorun çözüme kavuşur. Ayrıca İnstagram hesabınızın son sürümünü de güncellemeniz gerekebilir. Sürüm güncellemesiyle birlikte hatalar ortadan kalkıyor.

İnstagram reklam veremiyorum sorununun bir başka sebebi hesabınıza tanıtım yapmama kısıtlaması gelmiş olabilir. Bunu da öğrenmek için teknik destek ekibine e-posta atmanız gerekiyor. Topluluk ihlalleri gibi durumlardan kaynaklı olarak hesaplarınıza tanıtım yapmama kısıtlaması gelebilir. Bu tarz durumlardan korunmak için gizlilik ilkelerine ve kurallarına uygun hareket etmenizde fayda vardır.

Artık instagram reklam hesabım kapatıldı veya buna benzer durumlarla karşılaşanlar doğrudan @is.pektas Instagram adresiyle veya 0541 379 39 68 numaralı whatsapp hattı ile iletişime geçebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PUBG: Rekabet Dünyasına Dalın

  PUBG ve PUBG Mobile gibi popüler oyunlar oyun dünyasının vazgeçilmezleri haline gelmiştir. Bu oyunlar heyecan verici savaş deneyimi, det...