E scooter Son milin sorunu,
yolcuları özel evlerden toplu taşıma merkezlerine, yani otobüs duraklarına,
tren istasyonlarına vb. Bu, ulaşım zorluklarıyla ilgili bir toplu taşıma
ikilemidir. Bu alan yetersizliği, yolcuları ulaşım merkezleri ve evler arasında
kısa mesafeler kat etmek için kişisel araçları (arabalar, motosikletler vb.)
Kullanmaya zorlamaktadır. Mikro taşıma seçeneği, son kilometre sorununa bir
çözüm sağlar ve hafif işler, kamu kullanımı ve kısa mesafeli seyahatler için
tasarlanmıştır. E Scooter Xiaomi paylaşım
sistemi, en yaygın kullanılan mikro mobilite hizmetlerinden biridir. Scooter
paylaşım sistemin de erişilebilirlik ve sezgisel kullanılabilirlik toplu
taşımanın önemsenmesini artıracak ve özel araçların kullanımını da azaltacaktır.
E Scooter Çalışma Gücü
Elektronik scooterlar elektrikle çalışır, bu nedenle karbon
emisyonları sıfırdır. Özel otomobiller ve elektrikli scooterlar arasındaki
düşük karbon etkisi, pazar lideri Bird and Lime'ın değer önerisi üzerinde
önemli bir etkiye sahiptir. Elektrikli scooterlar, diğer elektrikli arabalara
göre daha enerji tasarrufludur. Bir scooter'ın sürüş mesafesi, aynı enerji
tüketimine sahip elektrikli bir arabanın yirmi katıdır. Elektrikli scooter sürmenin nötr karbon ayak
izi nötrdür, ancak elektrikli scooterların üretimi, dağıtımı ve şarj edilmesi
büyük miktarda ikincil karbon ayak izi oluşturacaktır. Özel otomobiller ve
insansız elektrikli bisikletlerle karşılaştırıldığında, elektrikli scooterlar
daha küçük toplam karbon ayak izine sahiptir. Otobüslerin, bisikletlerin ve
kişisel elektrikli iki ayaklıların karbon ayak izi, temelsiz elektrikli
scooterlardan daha küçüktür. Elektronik scooter endüstrisindeki endüstri
lideri, ikincil karbon ayak izini azaltmak için araştırma ve geliştirme çalışmalarına
kendini adamıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder